Thursday, December 28, 2017

Butterfly card / Sizzix

Здравейте,
Последен работен ден за годината... Йееее!!!!
Тук съм, за да ви покажа  и последната за тази година картичка.
Напук на лошото време навън  исках тя да е  слънчева и цветна, ярка и запомняща се. 
Като момичето, за което е предназначена. 
Тя е творческа натура и затова си позволих да експериментирам малко.
И ето какво се получи:


.
А така започна всичко:
Тези листенца са от комплекта Meadow Leaves


Пчелни килийки от комплекта Mixed Media
Дизайна е на Тим Холтц


голяма 3-D роза

и къде без пеперуда :)

 Забавлението може да започне :)))
Поиграх си малко с мастилата. Това всъщност е и основата на картичката.



и малко детайли


Много съм доволна от ефекта, който се получи с напръскването с бяла акрилна боя.
Е, не съм доволна  от това колко време ми отне да почистя после - повече отколкото да направя картичката ... но това е друг въпрос :)

Надписа "cherish"  е от комплекта Нandwritten Love
 а флагчето е от новата колекция на Pete Hughes - Frames




Едно глухарче - за късмет и перли за разкош. :)




 Използвани Sizzix продукти:
https://www.sizzix.co.uk/660220/sizzix-thinlits-die-set-4pk-mixed-media

От мен толкова!

А на всички желая здраве, щастие, много усмивки и
незабравими моменти с любимите ви хора!

Щастлива и успешна и Нова 2018 Година!



No comments:

Post a Comment