Friday, April 1, 2016

Пролетна картичка и таг/ Sizzix

Здравейте,
Днес ще ви покажа един сет от картичка и таг.
Приготвила съм ви и нещо като уроче, ревю или както искате го наречете:)))
Ще ви покажа в снимки как ги направих и се надявам да съм ви полезна.
Ето какво замислях в началото:

Красиви пролетни картичка и тагче, с цветя - в синьо и лилаво.
Личи си от картончетата, които подбрах. Хи-хи!!!
   И... започнах с фона - реших, че ще е в преливащи се ярки цветове. И какво по-хубаво от преливащ се акварел.Това мацане ме върна години назад, когато се явявах на изпита по озеленяване. Вторият беше - акварел. Започнах си аз да рисувам - ама нещо не се получи и съответно отидох до тоалетната и на чешмата измих картината. Върнах се с мокрия картон и започнах отново. Но знаете как е като не тръгне и не върви и това си е... Пак излязох и пак измих картината. И пак... Цели три пъти я мих. Стана тя една измъчена никаква мацаница. Но какво беше учудването ми , когато излязоха резултатите - имах не само на молива, но и на акварела - 5.75 и на двата изпита!  Ставали чудеса :))))
    След време една приятелка ми разправяше как като ме видяла да мия рисунката първия път си казала "Горкото момиче", вторият път - "Здравата е закъсала" , а третият път си казала - "Тази е направо луда!" Е, не е била далеч от истината :)))

Та да продължа с последното ми мацане. Намокрих си обилно картончетата и започнах да смесвам цветовете - ама нещо все жълтичкото ме влече. Край на лилавите цветя!
Вече знаете каква е "тайната" на хубавият акварел - 
едно наистина хубаво мацане и миене и пак така :)))


Изрязах си седем цветчета с пънча на Тим Холц 
и достатъчно листа и цветя

Два броя балончета и птичка, която така и не използвах.

Дистреснах ръбовете на цветчетата с Vintage photo
и подвих листенцата. Тичинките ми бяха бели, затова ги боядисах с Wild honey


Първо залепих цветчетата, уж за да ги пробия по-лесно. Уж, защото картона се оказа доста дебел и се поизмъчих докато го пробия, добре че имам остра ножица.

Ето ги готовите цветчета

Отпечатах малко пеперуди  с Forest moss

 и дистреснах ръбовете

следва лепене на отделните слоеве

и на балончетата

и така и с другите изрязани елементи ...
и  ето го  готовият комплект

малко детайли от картичката



и от тагчето

Накрая поръсих с бяла ембос пудра за завършек 


и гръбчето на тага

Ами това бяха моите картичка и таг.


За направата им използвах следните Sizzix продукти:

Sizzix & Hero Arts Framelits Dies & Stamps - Butterflies #3 657773



Желая ви пролетно и слънчево настроение и
бъдете вдъхновени!






No comments:

Post a Comment