6a1f68739029e69b1d7aa523d04f5e0c61ea012fcc8fd440cb Art with Heart: Poinsettia

Pin it

Saturday, November 29, 2014

Poinsettia

Привет от мен,
Ето още една коледна картичка от мен,
 тя е за моето крафт-другарче при картичкофуриите, 
още не знам кое е то, но вече съм готова с картичката:)
 Дано не следи блога ми и да я види.Хи-хи! 


Сложих лист целофан под фенера - за истински стъклен ефект.
Намазах "шишарките" от елша (те са ми подарък от Таня  Кръстева, от играта на Ани)
със снежна паста и ги поръсих със снежни кристали.
Използвах прекрасния печат Winter Wonderland на  
IndigoBlu - печатите им наистина са прекрасни!


Ето повече детайли:





сняг - отново от снежната паста (то си е изсъхнал снежен молив ама :)
поръсени със снежни кристали и брокатено лепило на Ranger
Стана една наистина снежна приказка.
Затова ще я споделя ето тук:
Хубав ден и благодаря, че се отбихте!
Have a fab day and thanks for stopping by!